Orbajseri och flum!

Eftersom jag har ett löjligt stort behov av att skriva massa floskler och trams tänkte jag lägga in ytterligare två meningslösa flummiga kategorier på den här bloggen. Så ni som hittat hit och följer mig någorlunda regelbundet, tusen tack för det, får nu stå ut med ännu mera ordbajseri. De nya kategorierna kommer inte handla om något vettigt alls utan kommer bara att ge utrymme för halvhjärtade försök att skriva något kreativt och pseudodjupt. (I bäst fall)
 
Flum och lekmannafilosofi: Kommer handla om filosofiska (ja, vi kan kalla dem det. Det låter i alla fall seriöst!) små irrsprång i min tankeverksamhet. Utifrån låttexter, filmer eller vad som kan tänkas väcka mitt intresse.
 
Novellspillror: Här tänker jag lägga ut ansatser till noveller och halvfärdiga romanideér som är helt fritt att ignorera eller sno för den som känner sig manad. Några böcker kommer det aldrig att bli, men om någon känner för att sno ett stycke halvfärdig litteraturansats till någon skoluppsats blir jag smickrad.
 
Med tanke på det fjortisartade innehållet i dessa kategorier ska jag i allra största mån försöka förlägga mina tonårslika emo tendenser hit och ingen annanstans. Med tanke på hur jag skriver och hur min hjärna fungerar kommer jag högst troligt och med all säkerhet inte kunna hålla det löftet. Men i alla fall, njut, skratta er sanslösa eller klicka vidare så fort det går. Helt upp till er.
 
Tack alla ni söta som följer mig så långt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0